öncelikle gelen kargonun paketini kontrol edin gönderici kim... Bu aracı firma değilse yani direkt bu firma göndermişse faturası olmadığı için şikayetinizi bulunun. Faturası varsa bir belgesi filan kaymakamlığa giderek tüketici mahkemesine başvurun.

Eğer bunların hiçbiri yoksa savcılığa dilekçe verin hocam.