NetX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ad soyad ve tckn ile tek basina bir sey yapilmaz,
Selfie goruntusu ile de yapilmaz,
Fakat kimliginizin onlu/arkali fotografini cekip/tarayip attiysaniz akliniza hayalinize gelmeyecek seyleri yasayabilirsiniz.
bu yuzden tum kimlik paylasimlari uzerine %50 transparan metin ile ne icin oldugunu belirten bir not dusun.
Ad - Soyad ve TC ile çok şey yapılır. Selfile ile de aynı şekilde yine bir çok sistem geçilebilir.