Lise zamanlarımda dershaneye gidiyordum. Dershane çıkışı köy yolundan eve giderken birkaç kez jandarma eve kadar götürmüştü, sağolsunlar. Hatta bir keresinde erik yiyorlarmış banada vermiştiler 😂

Hatta birkere de yurtdışından İstanbul istanbuldan memlekete gelmiştim. Gece 3 taksi falan da yok. 10 dk yürüdüm koca valizle köy yolunda. Sonra jandarma geldi. Valizle beni görünce haliyle işkillendiler. Valizin içini gösterirsen, eve kadar bırakalım dedi. Bende açtım valizi adam ucundan giysileri görünce tamam gel biz seni bırakalım dediler. 😂😂