Geçmiş olsun. Kargo firmaları d-landırıcıların en büyük iş ortağı diyebiliriz. Benzer durumu ben de annemle yaşadım. Kapıda ödemeyle kargoyu aldım ve farkedince, 5 dakika bile olmadan çok yakınımda olan şubeye gittim. Olayı anlatmama rağmen en ufak yardımcı olmaya tenezzül bile etmediler.

Kargo gönderici adı ve Instagram sayfasıyla şikayetçi olmayı deneyebilirsiniz.