Geçmiş olsun. Kargo firmaları d-landırıcıların en büyük iş ortağı diyebiliriz.

Benzer durumu ben de annemle yaşadım. Kapıda ödemeyle kargoyu aldım ve farkedince, 5 dakika bile olmadan çok yakınımda olan şubeye gittim. Olayı anlatmama rağmen en ufak yardımcı olmaya tenezzül bile etmediler.
Kargo gönderici adı ve Instagram sayfasıyla şikayetçi olmayı deneyebilirsiniz.