Öğrenciliğimizde gece pide katmer almaya giderdik, gece 2-3 gibi, bizi alırlar fırına kadar gider pidemizi alır geri eve bırakırdı, o esnada gbtmizi de yapardı, bir süre sonra kanka olduk, zaten dümdüz bir caddeydi gidip geliyordu sürekli.