açıkçası insan oğlu bu üzerindeki üniforma ile kişi değişmiyor. Aramız da nasıl iyisi kötüsü var ise üniforma altındaki ler de de aynı durum. Bırakanı da olur eve kadar veya en yakın noktaya kadar bırakmayanı da hatta söveni de olur. Bırakmaz lar hatta bir de sövse bir yazı yazsan gündem olur zaten özürler yağar orası ayrı

Şansa kalmış bir durum gibi bir şey açıkçası.