Bir çok insanın başına gelen, nasıl oluyor da bu kadar rahat insanları dolandırabiliyorlar dediğim olay bizzat başımıza geldi

Annem bir ayakkabıyı çok beğeniyor ve bana sormadan instagram üzerinden sipariş veriyor. Ayakkabı kapıya geliyor o saatte ben uykulu uykulu kapıyı açıyorum Aras kargo annemin adını ve 180 TL ücreti olduğunu söylüyor o an haberim oluyor. Anneme soruyorum ayakkabı almıştım diyor. Anne *********** olmasınlar bak emin misin neden bana sormadın derken "ben iyice araştırdım bir sürü takipçileri var güvenilirler al sen" şeklinde yanıt alıyorum ve arada kalsam da kargocuyu bekletmemek adına parayı verip kargoyu alıyorum. Kargonun üzerine güzelce dezenfekten sıktıktan sonra anneme veriyorum ve elimi sabunlamaya gidiyorum. Elimi yıkayıp içeriye döndüğümde annemin yüzünde o hiç unutamayacağım dolandırılmış insan bakışı yer alıyordu

180 TL'lik ayakkabı yerine resmen 15 TL'ye satın alabileceğiniz bez bir ayakkabı koymuşlar. O kadar berbat bir ayakkabı. Tabi annem görünce mesaj atıyor ama hem whatsapp hem instagram üzerinden engelliyorlar. Ben kendi hesabımdan mesaj atıyorum beni de engelliyorlar. İşte o sayfa şu aşağıda yer alan sayfa

Az önce internetten araştırdım şikayetvar üzerinden tonla şikayet açılmış ama iş işten geçti artık
Şimdi şöyle bir sorum var (eğer buraya kadar okuduysanız)

Karşı ödemeli kargo gönderebilmek için firma olma zorunluluğu yok mu? Yani bu tip sayfalar binlerce kişiyi her yıl dolandırırken neden önüne geçilemiyor? Şimdi ben şikayette bulunsam bu firmaya bir sonuç elde edebilir miyim?