arkadaşlar bu iş malesef gençleri bitirmek için kurulmuş bir tezgah
devleti yöneten çarkı bozup borçlu çıkmaktan batırmaktan korkuyor
bu düzen böyle gelmiş böyle gidiyor
günümüze uyarlanamamış eski bir sistem olduğundan bizlere engel
çünkü 10 yıl önce çiftçi , çoban olurdun banka ile işin olmaz vergi ile oynamazdın
şimdi ise herşey kayıt altında para kazanma olayı internete sanala döndü
vergiden kaçınmak malesef imkansız
ben her defasında forumdan örnek şikayetler toplayıp e devlete öneri olarak iletiyorum
fakat çoğunluk olmadıkça olmaz duyulmaz
bu işlerin kaymağını yiyenlerin sesi çıkmıyor çünkü onlara dokunmuyor bu meblalar

bir limited şirket açsam yanlış anlamadıysam 3,500 açılış , 1000 civarı oda , 1000 civarı bağkur , 1000 civarı müşavir ücreti üstüne genç girişimci desteği limited de yok ve 10 bin minimum sermaye istiyor %22 gelir vergisi avantajmış

şahıs açsan , yıllık olarak vergilendirme var , %35 lere kadar çıkıyor , genç girişimci desteği 75 bine kadar sonrasında vay haline