Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Her şeyin en zorunu uygulamayı çok seviyoruz milletçe ve devletçe, ABD'de aylık 25.000$ ciroya kadar (en son böyle hatırlıyorum) vergi alınmıyor. Bu meblağa ulaştığın zaman gidip bildirimini yapıyorsun temiz temiz vergini ödüyorsun, ne adar kolaylaştırıcı. Kimse korkmaz para kazanmaktan öyle olsa. Bizde 18-20 yaşındaki gençler bir işe atılacak belki, maliye tepesine binecek diye uykuları kaçıyor. Ah taşı toprağı altın ülkem ahhh