Sürekli para kazanmaya çalıştım. Makale işine girdim. Mobil uygulamalar yaptım, sattım.
Youtube'a giriştim.

Hepsinden kazandım az biraz. Ama sorun şu ki. Youtube kanalımda para kazanmaya başladım. 300 tl gibi bir para birikti 1-2 ay içerisinde. Daha yeni açıldı para kazanma. Bu işin üstüne gidip daha fazla kazanmak istiyorum ama vergi vermem gerekiyor.
Makale satmak istiyorum, mobil uygulamalar yapmak istiyorum sürekli ama vergi vermeliyim.
Sorun şu ki vergi vermek için para gerekiyor. Şirket açmam gerekiyor. Muhasebeci tutmam gerekiyor. Bunlara kafam da basmıyor param da. Ne yapacağım? Hani çok bişey de kazanmıyorum harçlık çıkıyor en azından diyorum ileride al şu kadar cezan diye önüme koyacaklar diye youtube'a devam edesim gelmiyor. Makale yazmayı zaten bıraktım. Tavsiyeniz var mı?
Ya da şöyle sorayım;
Vergi vermenin kolay yolu var mı?