yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SEO'nun amacı trafiktir, bu tür şeyler de amaca destektir ama kullanıcının aradığı bilgi 2. sitedeyse kimse url'e bakmaz direk siteye girer.
Onun dışında R10 da hatalı kullanıyor bana göre; /google-adsense/ değil /google-adsense kullanmalı ki kullanıcı rahatça yazabilsin(eğer amaç kolaylık sağlamaksa)
Evet haklısınız hocam, google-adsense şeklinde olmalıdır.

Çok büyük bir faktör ve hata değil zaten yapılan ama doğrusu varken yanlışı yapmak ve bir çok forum sitesinin bu şekilde kullanımı dikkatimi çekti.