SEO'nun amacı trafiktir, bu tür şeyler de amaca destektir ama kullanıcının aradığı bilgi 2. sitedeyse kimse url'e bakmaz direk siteye girer.
Onun dışında R10 da hatalı kullanıyor bana göre; /google-adsense/ değil /google-adsense kullanmalı ki kullanıcı rahatça yazabilsin(eğer amaç kolaylık sağlamaksa)
Evet haklısınız hocam, google-adsense şeklinde olmalıdır.
Çok büyük bir faktör ve hata değil zaten yapılan ama doğrusu varken yanlışı yapmak ve bir çok forum sitesinin bu şekilde kullanımı dikkatimi çekti.