Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz de yine iyi ben de 1 seneyi doldurmadan başladı o sol tık çift tıklama sorunu. Ben de sol tıklama fonksiyonunu makro tuşlarından birine atadım. Sonra bir oyundan ban yedim makro kullandığım için düşünün. Logitech G300S pişmanlıktır başka bir şey değil.

Konuyu açan arkadaşın ne tür oyunlar oynadığını bilmiyorum ama en iyisini arıyorsa şu yazıyı incelemesini öneririm: https://teknolojio.com.tr/en-iyi-oyun-faresi-onerileri
hocam tek konuda fareden soğudum yeni fare bakıyorum şu an teşekkürler