Böyle bir hataya kesinlikle düşmeyin. Evet, o reklam birimlerini kaldırdığınız da, politika kısmındaki kısıtlama kalkacak ama tekrardan yeni reklam birimi oluşurup, oyuna eklendiğinde tekrardan kısıtlama gelecek.
Ne olursa olsun beklemekten başka hiç bir çaresi yok. (Kısıtlama da demek, hesabın oyunun ve en önemlisi, trafiğin incelenmesi demek!)
arkadaşın durumu öyle bir durum değil. Play store da olmayan bir uygulamadan dolayı sorun yaşıyor. Öyleki Ad mobunda bile yok uygulama.