adamın yaptığı terbiyesizlik bence, ramazan olur başka bir gün olur kimse kimsenin ne içtiğine karışamaz isteyen ramazanda da içer isteyen kadir gecesinde de vs içer tamamen kişinin bileceği iş. Ama böyle bir ayda başkalarının inancına saygı duyulması gerekir bırakın ramazan ayını normal zamanda bile adamın yaptığı rezillik berduşluk bence.