AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nüfusun çoğunluğunu rahatsız mı etmiş içip kavga mı çıkarmış etrafa küfürler mi çığırmış, varsa ek yaptığı bir şey yorumunuza katılmak isterdim ama nezlimde boş bir düşünce olmuş kusura bakmayın.
Hocam amacım polemik çıkarmak değil o nedenle bu mesajdan başka mesaj yazmayacağım.

Nüfusun çoğunluğu Müslüman bir ülkede yaşıyoruz ve İslam dinine göre alkol içmek haramdır. Ve çoğu kişi bu konuda çok hassas. Siz bunu bile bile gidip sokağın ortasında sallana sallana içiyorsanız tepkilerin geleceğini biliyor olmalısınız. Kimse size evinizde içemezsiniz demiyor ki? Bu konuda özgürsünüz. İsterseniz evinizde aralıksız 5 koli için bu kimseyi ilgilendirmez. Ama milletin dini değerleriyle dalga geçer gibi sokak ortasında içki içmek özgürlük değil saygısızlıktır.