Oruç tutanların hep tutmayanlara sayğı göstermesi beklenir ama tutmayanların tutanlara sayğı göstermesi gerektiği hiç konuşulmaz.
Görüntüleri görmedim ama sokak ortasında alenen içiyorsa çok yanlış. En azından gitsin ramazanda evinde içsin.
Sayğı efendim sayğı sayğı
Ayrıca bizim alevi bir komşumuz vardı
Onlar bir dönem oruç tutuyor biz dikkat ederdik biz ramazanda tutunca onlar çok dikkat ederdi
Hala aile dostlarıyız