nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki konuya şu cevabı yazmıştım. Buna da o cevabı yazayım (linki bırakarak yazmış olayım)

https://www.r10.net/1079997435-post8.html
Benim şahsi düşüncem. İnsanlara çevresine zarar vermeyen insan özgürce her şey yapabilir. Uyarmaya bence gerek yok çünkü zaten şahıs bunu yasak olduğunu bildiği halde yapıyor.

Zorbalık yaparak bir yere varılmaz. Tartışmaya gerek yoktu .