nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki konuya şu cevabı yazmıştım. Buna da o cevabı yazayım (linki bırakarak yazmış olayım)

https://www.r10.net/1079997435-post8.html
Nüfusun çoğunluğunu rahatsız mı etmiş içip kavga mı çıkarmış etrafa küfürler mi çığırmış, varsa ek yaptığı bir şey yorumunuza katılmak isterdim ama nezlimde boş bir düşünce olmuş kusura bakmayın.