Bu hayatta bazı insanların görüşlerinizi sevmeyebiliriz, bunun kadar doğal bir şey yok. Yalnız demokrasi kültürünü pekiştirmek için, izlenmeli,dinlenmeliyiz ki karşımızdaki insanı anlayabilelim. Polemik yapmaya hiç gerek yok