carythelander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Xamarinciyim. C# Unity 'de de var diye ancak bayatladı galiba artık eskide kaldı. Flutter çok yaygın. Udemy'de çok çöp kurs var youtube'da daha kaliteli şeyler bulabilirsin bence. İngilizce şart.
Xamarin bayatlamaz dostum, bende xamarinciyim çünkü c# ile her ortam için bi iş yapılabiliyor. Aynı adam hem mobil hem web geliştirebiliyor ve bu xamarin aslında 10-11 senelik mono projesinin devamıdır. Her sene mutlaka xamarin bitiyor falan diye haber çıkıyor ama cross platformaların arasındaki en köklü yapı xamarinde şu anda. 2022 vs versiyonu içinde gerçekten çok ciddi geliştirmeler geleceğini açıkladılar muhtemelen react ve flutter'a kıyasla geliştiricinin elini kuvvetlendirecek bi çok yenilik olacak ide olarak.