Konu
iPad 10.2 kullanan var mi?
28-04-2021, 21:50:24
#10
TCU
ArmanHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone kullanıyorum zaten. Günlük rutin işler ve gece video izlemek için kullanacağım aslında.
siz bilirsiniz 32 gb yetmeyebilir