Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle bir durum olacaktır. Eski aboneler otomatik olarak yeni aboneliğe otomatik geçecektir fakat yine 10k sınırına takılmış olacaksınız. Ben farklı bir abonelik servisine geçtim, onda direkt onesignal aboneleri siteye girdikçe otomatik yeni aboneliğe geçmişti ordan tahmin yürütüyorum.

Ayrıca aynı siteyi aynı üyeliğiniz de açamıyorsunuz diye biliyorum. Zaten ekli diyor. Yeni hesap açınca olur mu bilmiyorum.
Merhabalar hocam yorumunuz için teşekkür ederim.

Evet dediğiniz gibi bir durum oldu yeni hesap açıp ekledim bu sefer eski abonelikler yeni hesaba geçti ve iyice çorba oldu. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Yani mesele ücret alması değil de 1k abone başına 3 dolar gibi bir rakam aylık nerden baksanız 400 TL 'ye kadar çıkıyor.