Şöyle bir durum olacaktır. Eski aboneler otomatik olarak yeni aboneliğe otomatik geçecektir fakat yine 10k sınırına takılmış olacaksınız. Ben farklı bir abonelik servisine geçtim, onda direkt onesignal aboneleri siteye girdikçe otomatik yeni aboneliğe geçmişti ordan tahmin yürütüyorum.
Ayrıca aynı siteyi aynı üyeliğiniz de açamıyorsunuz diye biliyorum. Zaten ekli diyor. Yeni hesap açınca olur mu bilmiyorum.