Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. Personele belgeyi nasıl alabiliyoruz bilginiz var mı? Sigorta dökümü ve vergi levhası ile birlikte çıkmayı düşünüyoruz ama özel bir belgesi var mı? tüm personelin sgk girişinde "eticaret mensubu" yazmıyor.
Hocam hazır kalıplar var. Sokağa çıkma kısıtlaması izin belgesi diye arat bulursun. Ya da muhasebecinden talep edebilirsin. Personelin adı soyadı tc kimlik numarası ve yaptığı iş kalemlerini dolduruyorsun. Ek olarak sigorta dökümü de çıkartıyorsun. Dökümde e-ticaretçi diye yazmasa da sorun olmuyor. Ama izin belgesine görevi kısmına E-ticaret personeli yazmalısın. Sonra kaşeyelip imzalıyorsun.