IBAN Verip yardım istemediklerine şükredelim
Iban istenmesi yardımlaşma, dayanışma açısından manevi önem taşıyordu. Devletin ihtiyacı olduğu için toplanmadı bence. Aksi halde 128 Milyar Dolar'ı hiç etmekle suçlanan hükümet yardım için toplanan milyonlara mı kaldı yani
Konuya gelecek olursak, genelgeyi de ek muafiyet listesini okudum. Açık olan dükkanlar kapalı olan dükkanlara göre, çalışacak insanlar da çalışmayacak insanlara göre daha fazla. Ama evet, haklısınız. Sayısı bir bile olsa, kişinin bu kısıtlamadan dolayı yaşayacağı maddi kaybı devlet tazmin etmek zorunda bana göre.