Candogancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne turisti allah aşkına onlarda mı ölsün beyin yapımız bu olmasın devletin durumu kötü evet ama biz vergi veriyoruz devlette çalışanlar maaşını almaya devam ediyor
Hocam ülkenin en büyük gelir kaynaklarından biri turist olunca böyle oluyor malesef. Devletin kasası da doları tutmak için boşaldı. Dediğim gibi insanımız da devletimiz de zor durumda.