Allah yar ve yardımcınız olsun demişti diye hatırlıyorum adam daha napsın
Evet ne yapsın daha
Tekel bayiler battı ya. Kredi falan çektiyse kurtuluşu yok. 17 gün alkol satışı yasak. Kuruyemişci belgesi açmadıysa marketini açması dahi yasak. 17 gün mallarını satamazsa. Kredi kartlarını ödeyemez batar.
hep beraber batacağız hocam
17 günlük kapanma döneminde AVM esnafından kira alınmıyacak işte. Daha ne yapsınlar.

sadece güleceğim
3 hafta milletine bakamayan bir devlette yaşıyoruz
Kapanma olsa da bir şey değişmeyecek. Yarın miting olursa üçüncü dalga gelir. Geçen sene 3 ay esnek çalışma uygulandı, ne değişti? Hem sağlıkçılarının, hem kamu çalışanlarının, hem de Milletin emeklerini yok ettiler. Basiretsiz yönetimin zayıflığı, umursamazlığı, vurdumduymazlığı.
ah ah