Stok yapan yine içecek.

İçip başkasına salça olacak dediğiniz adam yine salça olacak. Stok yapamadığı için içemeyen adam da içemediği için salça olacak.

Dükkanına 2-3 günde bir eksiklerini alabilen küçük tekel malını bitirdi, mal gelsin diye bekliyor. Haliyle o mal yasaklara kadar gelmeyecek. Ne oldu? 3 günde atıyorum 6 günde yapacağı ciroyu yaptı ama eksik kalan günlerin cirosu yok ve olmayacak. Yani sadece eksiği kadar mal çekebilen adam adeta kripto para piyasasındaki gibi terste kaldı.

İçki satıyor diye bu adama Allah yardımcısı olsun diyemeyiz mi? Demeyen demesin, ben diyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun.