Colinum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ram slotlarındaki ram lerin yerlerini değiştirdiyseniz o yüzden açılmıyor olabilir eski casper ımda öyle bir şey gelmişti başıma
Teşekkür ederim çift ram kullanıyordum 2x4 gb eski olan ram bozulmuş anlaşılan onu çıkardığımda düzeldi