Cuma namazının, evde içilen alkolden daha tehlikeli olduğu bir dönemdeyiz. Hiç kimse bu konuyu dini olarak algılayıp çekmesin oraya buraya. Sokakta yanyana duramazken mitinglerde omuz omuza türkü söyleyenleri de gördük. Ayrıca tabii ki bize düşmez ama böyle bir ortamda farz olan namazın kılınmamasının bir sorun olacağını sanmam. Ama yukarda arkadaş güzel özetlemiş. Dost alışverişte görsün.