Ben Xamarinciyim. C# Unity 'de de var diye ancak bayatladı galiba artık eskide kaldı. Flutter çok yaygın. Udemy'de çok çöp kurs var youtube'da daha kaliteli şeyler bulabilirsin bence. İngilizce şart.
Bence de, Udemy'de sadece para kazanmak için hazırlanmış kurslar olduğunu düşünüyorum. Flutter günü kurtaracak gibi duruyor. Herkese yorumları için teşekkürler.