Ben Xamarinciyim. C# Unity 'de de var diye ancak bayatladı galiba artık eskide kaldı. Flutter çok yaygın. Udemy'de çok çöp kurs var youtube'da daha kaliteli şeyler bulabilirsin bence. İngilizce şart.