HellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 yıldan fazla oldu alalı sol click sorunu var bayadır sinirime gitmeye başladı.
Lehim bilginiz varsa makro clickerlerinden birini söküp sol click yerine lehimleyebilirsiniz