chavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom'un yavaşlığından dolayı bu iki firmadan birisine geçmeyi düşünüyorum fakat bu firmalar da sanırım Türk Telekom altyapısı kullanıyor. Yine aynı yavaşlıkta mı olur? Hangi firmaya geçeyim? Bu firmalar ile yaşadığınız deneyim var mı?
Türk Telekom çalışanı olarak cevap verim.
Telekom altyapısını kullandıkları için, herhangi bir değişiklik olmayacaktır. ( Altyapı olarak sıkıntın varsa )
Port ile ilgili bir sorun ise, port değişeceği için, çözülme ihtimali de olabilir.

Ama arıza konusunda başın çok ağrıyacağına eminim.
Diğer firmalarda.