Türk Telekom'un yavaşlığından dolayı bu iki firmadan birisine geçmeyi düşünüyorum fakat bu firmalar da sanırım Türk Telekom altyapısı kullanıyor. Yine aynı yavaşlıkta mı olur? Hangi firmaya geçeyim? Bu firmalar ile yaşadığınız deneyim var mı?