Çok geniş ve büyük bir araç, her şekilde yeterli olur.
Full olan versiyonuna bindim, içi gayet şık ve tatminkar.
Orta paket'ini sürdüm, dolu olan pakete göre daha düşük bir kalite hissi veriyor.
Sürüş zevki olarak araç aşırı uzun, açıkçası ben pek tat alamadım.
DSG arızası yaşarsam diye dert etmeyin, araca zaten kasko ile bineceğiniz için garantiye girmese bile kasko ücreti ödeyecektir.
Geçen sene DSG problemi yaşarsam diye passat almadım, şuan pişmanım