Passatın DSG arızası var bunlar aynı segment aynı fabrikanın aracı olduğu için DSG arızası SuperB lerde de çıkabiliyor diye biliyorum hocam.
DSG Arızasını araştırıp karar verin
Dsg benim bildiğim kullanıcı hatası çoğunlukla, bakalım biraz daha araştırayım. Teşekkürler herkese bu arada.