Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Superb bir makam aracı içi cok geniş ve aşırı konforlu 1 yıla yakın kullandım harika bir bagaj hacmi var
Sorun olarak görebileceğiniz şanzıman vs bu tarz şeyler var mı?