alicemalturan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda şu özellliklere sahip olacak bir script hazırlıyorum ihtiyacını karşılayanlara satmayı düşünüyorum.Hazır olduğunda konu açarım

YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam

Hazır değilde bu şekilde orta bir script yazılır hem size ait olur hemde rahatlıkla geliştirirsiniz.

Saygılarımla
Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak nasıl bir excel yükleyeceksiniz?
Üye panelindeki rapor dediğiniz alana bu exceldeki veriler mi çekilecek ? Sabit bir excel mi bu ?

https://www.r10.net/ucretli-script-i...ipti-gibi.html