tavsiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hicbirisidir.
Hepsini denediniz herhalde gözü kapalı hepsine kötü diyebildiğinize göre.
Edit ;
Ayrıca hiçbirinin en iyisi olmaması gibi bir durum söz konusu değildir yazdığınıza göre hepsinin kötü olduğundan bahsetmişsiniz ancak kötü olanların arasında da bir EN İYİ olduğunu unutmamak gerekir.