Hepsini denediniz herhalde gözü kapalı hepsine kötü diyebildiğinize göre.
Edit ;
Ayrıca hiçbirinin en iyisi olmaması gibi bir durum söz konusu değildir yazdığınıza göre hepsinin kötü olduğundan bahsetmişsiniz ancak kötü olanların arasında da bir
EN İYİ olduğunu unutmamak gerekir.