Reykimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam arkadaş 1 kg tütün sokmus yasak olmasına rağmen ama telefonlarda nasıl olur bilmem açtırma muhabbetleri var sanırım.
yasaklı bir ürün getirttmiştim ben yazamıyorum buraya bunlar telefon kadar kontrol edilmiyor

julyo_s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce almanyadan kuzenim foto makinası getirmişti bende aynı endişeyi yaşamıştım kutusundan çıkarıp getirsin demişlerdi nitekim olede yaptik bir sorun olmamıştı belki sizin icin de ise yarayabilir
bende öyle düşünüyorum kutusunu açtırıp öyle getirtmek