Arkadaşlar merhaba,bir şirket açılacak,fakat bulunduğumuz bölgede ofis kiraları oldukça yüksek. Bunu ilk başta kaldıramayabiliriz. Bunun için şöyle bir düşünce içerisindeyiz. Sizce yapılabilir mi ? Yani yasal olarak ya da başka bir şey için sorun yaşanır mı ?
Sorum şudur; Sanal ofis ile birlikte şirket açılımı yapılacak fakat gerçek ofisi ev tutarak yapmayı düşünüyoruz. Yani 1+1 ev kiralayıp ofis mobilyalarınu buraya taşıyacağız ve kullanacağız. Eğer böyle yaparsak yeni evlerden tutacağız ve sadece aylık ofis masrafımız 800₺ yi geçmeyecek. Sanal ofis+gerçek ofis ile birlikte. Fakat normal bir şekilde ofis tutmaya çalıştığımız da 1200₺ gibi bir miktar tutuyor.
Bunun ileride bir sorunu olur mu ?