skeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne garip bir zamanlar Vodafone, Star grubu, İmar Bankası ve Büyük Barajların sahibi için Uzan lar içinde böyle demişlerdi . Sonuç binlerce kişinin parasını alıp kaçtılar. Aranıza Cem Uzan bilmeyen varsa google da küçük bir araştırma yeter Cem Uzan Çağdaş Holding dediğin grubu belki 100 kere satın alırdı. incelemek isteyenler için uzan ların bir zamanlar ki mal varlığı. Zenginin malı bizim çenemizi yorarmış

https://tr.wikipedia.org/wiki/Uzan_Holding
Çok güzel diyorsunuz da yarın bana binance'ın yada farklı bir borsanın kapanmayacağının garantisini verebilirmisin ? tabiki hayır. Buda o misal bu kafayla düşünürsek zaten bir şeye yatırım yapmayın bence. Yarın gidin bankaya faize yatırın ama bankada batabilir doğru ya yastık altı en mantıklısı Bu döngü böyle uzar gider. projeyi araştırıp girmek gerekir. Her zaman kendini üzmeyecek miktarda yatırım yaparsa kişi bir problem yaşamaz.