Direkt hazır vektör verseniz bile böyle küfürler etmeye hakkı yok, bu kişi foruma üyeyse şikayet konusu açın.
50₺ değil bazen 30₺'lik gönderi tasarımında bile sanki benim patronummuş gibi emirler yağdıran bitmek bilmeyen saçma revizeler isteyen insanlar çıkıyor maalesef.