Tasarımcı olarak kimseye profesyonel olduğumu vadetmiyorum elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıp yardımcı olmaya çalışıyorum herkese.. beğenip beğenmemek karşımdaki müşterimin elinde tabi ki herkesin görüşüne saygım var..
50tl ye iş yaptırıp bir ton şey isteyip ve 1 saat içinde yapılması gerektiğini söyledi 50tl yi küçümsediğimden değil ama insanı satın almış gibi davranılması hak ettiğimiz bir davranış değil bence sonrasında iş teklifiniz için teşekkür ederim dediğim de ise küfür edip hakaret etmeye başladı kimse bu davranışı hak etmez hiç yoktan biraz saygınız olsun kimse sizin köleniz değil.. kim olduğunu bilmediğimden şikayet konusu oluşturmadım
konuyu bu yüzden buraya açtım yanlışsa eğer kaldırılabilir..