Bildiğiniz üzere ayın 29 dan sonra 18 gün tam kapanma var ve kısa çalışma ödeneği Olcak ama çalıştığım yer bu ayın 30 için yıllık izin kullandırıyor. Diğer günler kçö Olcak Ve şirket kısa çalışma ödeneğinden yararlanıyor. Bu durum yasal mı. Neler yapıla bilir bilgisi olan varmı?