Konuyu report ettiğinizde gerekli işlemler er ya da geç yapılıyor.
Foruma hizmet veren moderatör arkadaşlar herhangi bir maaş karşılığında çalışmıyor veya sigortalı çalışan değiller. Hepsinin kendi özel; aşk, iş, aile hayatı var ve doğal olarak tüm günlerini burada geçiremezler.
Lütfen beni "yandaş" olarak algılamayın. Sadece bilgi vermek istedim.
Saygılar, sevgiler...