paypal vs
@ramob7; bakıyordu sanırım.
imzamda ki konum hocam
Öncelikle hocam moderatörler maaşlı çalışan değil, gönüllü olarak çalıştıkları için kendi işleri,aileleri,bazılarının sağlık sorunları mevcut o yüzden report edip bekleyin biraz anlayış lütfen
nasil yani bu kadar büyük bir sirketin maasli calisani yok mu? bunu bilmiyordum.
Çevrimiçi üyeler kısmında (altta linkini bıraktım) turuncu nickli olanlar aktif moderatörlerdir. İletişime geçmeyi deneyebilirsiniz.
Fakat ister istemez yoğunluk olabilir veya da report ettiğiniz içerik incelenmiştir silinmeye kaldırılmaya uygun olmadığına karar verilmiş olabilir.
https://www.r10.net/online-uyeler/
bir bakayim ama moderatörlere yaziyorum dm ile de dönüs yapan yok okumuyorlar bile