sabahtan beri moderatörlere yazmaya ulasmaya calisiyorum, gerekirse kayit ile alakali gerek konumu baltalayan kisi ile alakali. report etiketledim ama kimse dönüs yapmiyor. Bu kadar büyük ticaretler yapilan bir yerde gercekten moderatörler yetisemiyor mu konulara.?
mail yazdim 2 gündür dönen olmadi.
etiketledim kimse dönüs yapmiyor
report ediyorum hala dönüs yok.

Lütfen gerekli kisiler kimse ben bilmiyorum ilgilenmeleri icin etiket yapabilir misiniz?