Hiç alakasi yok. Borsalar arasi fiyat farklari her zaman oluyor. Ben dun binance hesabima doge gonderdim bitci den. Adamlar sciklama yaptilar. Bazi cuzfsnlar bakimda dediler. Illa ki korkuyorsan boz geri bahsettigin coinini. Cek parani. O sekilde yatir diger borsana. Arbitraj yapacam kâr edecem diyosan zaten oyle yapilmaz arbitraj. Yuksek olan yerden satip parani dusuk olan borsays aktarirsin. Ordan dusukten alirsin koini. Sonra cold wallet a cekersin. 120 in liralik doge alip cold wallet a cektim mcx den. Cold wallet dan binnace a koini aktarip 131 e bozum yaptim. Arbitraj budur.